Męska bezradność

205 kormoran

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, choć przestrzegam, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! cialis

Dostrzegłeś pierwsze objawy choroby – co powinieneś uczynić?

Przełam uprzedzenia i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, żebyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Prócz tego regularnie badaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, aby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oceni fazę choroby i pokieruje do właściwego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza rodzinnego możesz dostać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy ze wzwodem to stadium odwracalne!
Tradycyjne leczenie odbywa się przede wszystkim za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Stosuj zdrową dietę

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami oraz warzywami. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżyć libido). Dużo warzyw oraz owoców to podstawowy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz nadwagi. Z owoców bardzo najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – prócz zieleniny powinno się jeść czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można zadać pytanie dietetykowi o odpowiednią dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest sztywnym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe oraz ograniczeniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wdrożenie do swego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to udowodnione), że lampka czerwonego wina przed stosunkiem podnosi aktywność seksualną. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który zadziała w złą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa niekorzystnie na twój organizm i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym seksie pali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, że znacząco redukują twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie niepokojące komplikacje, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będzie cię „czuć” z daleka. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej męczący zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień i krępujących sytuacji między wami, także w łózku. Rzecz jasna jako palący z pewnością nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, abyś oprócz właściwego odżywiania aktywnie uprawiał sport. Czynnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieganie lub zajęcia na siłowni oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt rozbudowane. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeśli będziesz chciał cyklicznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie wywołać „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Wyślij na wakacje rutynę a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek ma teraz trudności (nawet w przypadku, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra tanio